Raging Tides is nu in volle gang en het is tijd om wat extra verbeteringen aan de game aan te brengen.
Met Update 1.3 brengen we een groot aantal veelgevraagde verbeteringen en oplossingen voor de levenskwaliteit van de gameplay, terwijl we belangrijke problemen aanpakken die door de Skull and Bones-gemeenschap zijn gerapporteerd en de spelerservaring verbeteren.
hoogtepunten
verlenging van seizoen 1
- Seizoen 1 wordt met een week verlengd en zal nu in totaal 13 weken duren.
spraak- en tekstchat
- We hebben groepsvoicechat, groepstekstchat en wereldtekstchat opnieuw ingeschakeld.
Opmerking voor ontwikkelaars: we hebben spraak- en tekstchat eerder uitgeschakeld omdat dit grote stabiliteitsproblemen veroorzaakte. We hebben het onderliggende technische probleem opgelost en hebben tot nu toe bij interne tests geen grote gevolgen voor de stabiliteit waargenomen met betrekking tot game- en spraak- en tekstchat. We hebben er vertrouwen in dat we groepsspraak en groep-/wereldtekstchat opnieuw kunnen inschakelen als onderdeel van deze update.
pvp in de open wereld
Opmerking van de ontwikkelaar: buiten de reguliere evenementmodi is dit een van de eerste manieren waarop je PVP met anderen in de open wereld kunt spelen. In de toekomst hopen we het gebruik van de PVP-vlaggen uit te breiden.
- Spelers kunnen zich nu aanmelden voor Open World PVP via het Set Sail-scherm voordat ze vanuit buitenposten en holen vertrekken.
- Zet de PVP-VLAG AAN om deel te nemen aan gevechten met andere spelers die ook hun PVP-vlag aan hebben, waar dan ook op zee, zelfs buiten PVP-activiteiten.
- PVP FLAG ON-spelers (en hun huidige kill streak) kunnen worden geïdentificeerd aan de hand van een rood schedelpictogram naast hun profielnaam.
- Als je ook een groepsgenoot raakt met PVP AAN, wordt deze beschadigd (vriendelijk vuur).
- PVP FLAG ON-spelers kunnen geen schade toebrengen aan spelers met PVP OFF en vice versa, behalve als ze allebei deelnemen aan een gemeenschappelijke PVP-activiteit, bijvoorbeeld Cutthroat Cargo, enz.
- Terwijl spelers PVP-VLAG AAN hebben, kunnen ze alle andere spelers met PVP-VLAG AAN zien als een rode pijl op de kaart.
- De scheepsrang van spelers wordt genegeerd tijdens PVP-gevechten in Open World PVP.
Opmerking van de ontwikkelaar: met de introductie van Open-World PVP wilden we ook van de gelegenheid gebruik maken om de PVP-ervaring te verbeteren en een aantal mechanismen te verfijnen op basis van spelersfeedback en gegevens die we hebben met betrekking tot PVP-activiteiten.
aanvullende pvp-wijzigingen
- Matchmakingcriteria bijgewerkt om rekening te houden met de laatst geselecteerde PVP FLAG AAN/UIT-voorkeur bij pogingen om spelers aan elkaar te koppelen. Spelers die meer geneigd zijn tot PVP zullen een grotere kans hebben om aan dezelfde server te worden gekoppeld, en omgekeerd.
- Bijgewerkte schadematrices voor PVP-schade en -reparatie (van invloed op alle PVP’s, inclusief Open-world PVP, Cutthroat Cargo en Helm Wager).
- UI-feedback toegevoegd voor wanneer een spelersdoel niet door een andere speler kan worden gerepareerd.
gameplay-updates
gevecht
- Verbeterde visuele helderheid van het richtkruis van de raket.
- De duur van Torn Sails-effecten van Brigantine’s Bullhorn-voordeel is verlaagd van 80% naar 40%.
- De duur van Torn Sails voor spelers verlengd tot 10 seconden.
- De langzame vermenigvuldiger van Torn Sails voor spelers verhoogd van 0,5s naar 0,66s.
- De volgende wijzigingen in de uitrustingsscore zijn aangebracht om het gemakkelijker te maken om scheepsrang 12 te bereiken met een grotere verscheidenheid aan builds:
- Drempel voor uitrustingsscore om SR12 te bereiken verlaagd van 1670 naar 1630.
- De rangpunten van de basisschepen van Padewakang- en Sneeuwschepen zijn verhoogd van 560 naar 570.
- Uitrustingsscore van gewone Tier 5-wapens verhoogd van 90 naar 95.
- De uitrustingsscore van ongebruikelijke Tier 3-wapens is verhoogd van 98 naar 105.
- Uitrustingsscore van zeldzame Tier 5-wapens verhoogd van 105 naar 110.
- Uitrustingsscore van Scurlock’s Long Nines, Al Rammah’s Legacy verhoogd van 110 naar 120.
- Uitrustingsscore van Carronade, Blue Spectre verhoogd van 120 naar 125.
- Uitrustingsscore van hulpongewone Tier 3-wapens verhoogd van 120 naar 125.
- Uitrustingsscore van zeldzame Tier 3-hulpwapens verhoogd van 53 naar 54.
- Uitrustingsscore van epische hulpwapens verhoogd van 55 naar 56.
activiteiten & evenementen
Opmerking van de ontwikkelaar: voorheen was Cutthroat Cargo een van de weinige manieren waarop spelers konden worden blootgesteld aan PVP-activiteiten. Daarom is het ontworpen als een toegankelijke PVP-spelmodus. Nu de Open-world PVP beschikbaar is, maken we Cutthroat Cargo eerlijker door snel reizen en deelname te beperken nadat de activiteit is begonnen.
moordende lading:
- Spelers kunnen zich nu alleen aanmelden voor de activiteit tijdens de aftelperiode voorafgaand aan de activiteit; spelers kunnen zich niet meer aanmelden nadat de activiteit is gestart.
- Deelnemers kunnen nu niet snel reizen tijdens de actieve periode van de activiteit.
- De beoogde buitenpostbestemming kan alleen door deelnemers worden bekeken.
- Het snelheidsdebuffer voor de Cutthroat Cargo-vervoerder verwijderd.
helmweddenschap:
- Het snelheidsdebuffer voor de Helm Wager-provider verwijderd.
legendarische overval:
- Verhoogde kansen op het spawnen van legendarische overvallen.
- De fabriek die wordt beloond na een succesvolle legendarische overval is niet langer beperkt tot de regio waar de overval plaatsvindt. Er worden echter alleen fabrieken uit ontgrendelde regio’s toegekend.
la peste:
- Minder schade toegebracht door explosieve minionschepen van La Peste aan La Peste zelf.
- Opmerking van de ontwikkelaar: Er is een herschikking doorgevoerd omdat de schade die de minionschepen aan La Peste toebrachten groter was dan verwacht. De optie om het minionschip tegen La Peste te gebruiken blijft een haalbare strategie die spelers kunnen gebruiken.
- Aanbevolen scheepsrang en aanbevolen aantal spelers toegevoegd aan de kaartpanelen voor activiteiten en evenementen met hoge moeilijkheidsgraad.
de helm
- Er zullen nog steeds kansen worden gegenereerd voor spelers die alle fabrieken in bezit hebben gehad.
- Verhoogde financieringsduur en opslagruimte.
contracten
- Een schipbreukeling – Rogue-hinderlagen toegevoegd.
- Opmerking voor ontwikkelaars: we hebben een aantal onbedoelde gedragingen met betrekking tot dit contract opgelost. Zie de details hieronder in het gedeelte ‘Bugfixes’.
- Brokered Ground – Verminderd aantal caches dat moet worden afgeleverd van 3 naar 1.
- Brokered Ground – Een nieuwe stap toegevoegd om de rapporten van Lanitra te verzamelen.
- Moonsmoke Queen – Verminderde schade en gezondheid van het schip van generaal Van Kinckel.
- Opmerking van de ontwikkelaar: Van Kinckle als de laatste hoofdcontractbaas was veel te moeilijk om als solocontract af te ronden en werd zelfs met de Unbound Support een punt van frustratie. Sindsdien hebben we de schade en de gezondheid verminderd om het toegankelijker te maken.
- Tools of the Trade – Een nieuw verzamelschip op laag niveau toegevoegd dat Acacia in de buurt van Sainte Anne laat vallen.
- Ontwikkelaarsopmerking: Als reactie op het gebrek aan acacia-spawnpunten rond Sainte-Anne, kunnen spelers op dit schip jagen met een jachtspeer om aan de vereisten van het contract te voldoen.
voorraad & handel
- Het standaard ‘Open’-gedrag voor zilveren buidels en kisten gewijzigd om alle buidels/kisten in de stapel te openen.
- De winkelinventarissen van buitenpostleveranciers zijn aangepast zodat ze persistent zijn op verschillende servers en verschillende platforms.
- Een optie toegevoegd voor spelers om ‘Inventaris te fietsen’ in NPC-winkels in buitenposten en holen, waardoor spelers items rechtstreeks vanuit hun magazijn kunnen kopen en verkopen.
gebruikersinterface
- Uitnodigingen voor activiteiten worden niet langer getoond als spelers al deelnemen aan een bestaande activiteit.
- Meldingen van vertraagde activiteiten in verschillende menu’s (bijvoorbeeld Zeil uitzetten, interactie met nederzettingen, NPC, Winkel).
- Opmerking voor ontwikkelaars: we zijn ons ervan bewust dat er meer kan worden gedaan om overlappende meldingen in menu’s aan te pakken. We introduceren deze snelle veranderingen terwijl we aan een langetermijnoplossing werken.
- Tekens en feedback toegevoegd bij het naderen of begluren van een knooppunt met uitgeputte bronnen.
- Voorkomen dat de objectieve tracker automatisch werd gesloten als de speler deze handmatig opende voor verschillende activiteiten.
- Instellingen toegevoegd voor het verbergen van HUD-elementen, waaronder: Quick Action Wheel-widget, interactie-aanwijzingen, uithoudingsvermogenmeter, vijandigheidsindicator, alle HUD.
- De knop ‘Speler rapporteren’ verwijderd in het scherm Reis beÃĢindigd.
- Opmerking van de ontwikkelaar: op basis van spelersrapporten en gegevens zijn we van mening dat deze optie in sommige scenario’s wordt misbruikt, wat tot oneerlijke verbanningen heeft geleid. Spelers kunnen nog steeds spelers om legitieme redenen rapporteren via het sociale menu.
wereld
- Verminderde de windrotatiesnelheid en -frequentie. De wind draait nu 15 graden gedurende 10 seconden, met een interval van 180 seconden.
- Verhoogde schade en vuurfrequentie van DMC-forttorens.
- De buit verkregen van Megafort Oosten is verhoogd.
aanvullende updates en bugfixes
grafisch
- Verbeterde DLSS-kwaliteit op NVIDIA grafische kaarten.
activiteiten & evenementen
- Er is een probleem opgelost waarbij La Peste-evenementen dicht bij Sainte Anne konden spawnen.
- Er is een probleem opgelost waarbij Zamaharibu in sommige scenario’s niet kon worden gedood.
- Er is een probleem opgelost waarbij Kuharibu niet normaal kan bewegen als hij herhaaldelijk wordt aangevallen.
audio
- Er is een probleem opgelost waarbij het geluid van voetstappen alleen hoorbaar was aan de linkerkant van de hoofdtelefoon.
- Er is een probleem opgelost waarbij de scheepsbemanning ten onrechte een lijn speelde die aangeeft dat de lading van de speler vol is.
- Er is een probleem opgelost waarbij tijdelijke stemmen te horen waren als spelers een Padewakang in de gaten hielden.
gevecht
- Er is een probleem opgelost waarbij Grieks vuur onbedoeld de vermenigvuldiger van de zwakke puntschade meerdere keren kon activeren.
contracten
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers mogelijk geen interactie hadden met de distilleerderij tijdens het ‘A Tight Ship’-contract.
- Er is een probleem opgelost waarbij niet-leidersspelers die in een groep speelden, vast konden komen te zitten in een dialoog zonder gebruikersinterface wanneer de groepsleider het contract ‘Een zeewaardig schip’ beÃĢindigt.
- Er is een probleem opgelost waarbij niet-leidersspelers die in een groep speelden, geen contracten meer konden accepteren als ze het spel sluiten en zich vanuit het hoofdmenu weer bij de groep voegen.
- Er is een probleem opgelost waarbij de tabbladen ‘Liaisons’ en ‘Aanvallen’ ontbraken in het Supply Network-menu wanneer de speler het ‘Sink or Swim’-contract begint.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers geen interactie konden hebben met Houma in het ‘Hoist the Mizzen’-contract.
- Er is een probleem opgelost met het ‘A Shipwrecked Soul’-contract waarbij spelers doelbeloningen konden blijven ontvangen, ook al was het doel voltooid.
- Er is een probleem opgelost met het ‘A Shipwrecked Soul’-contract waarbij spelers geen interactie meer hadden met Lada na het oogsten van scheepswrakken.
- Er is een probleem opgelost waarbij contractitems voor sommige seizoenscontracten verloren gingen bij het overlijden, wat leidde tot contractfalen (‘The African Ailment’, ‘Peste Control’, ‘The Pursuing Plague’, ‘The Encroaching Epidemic’).
- Er is een probleem opgelost waarbij stap 3 van het contract ‘The Devil’s Gambit’ werd vergrendeld voor voltooiing als een speler meedoet aan een eerdere plundering van Fort-du-Lys nadat fase 4 al is voltooid.
- Er is een probleem opgelost waarbij de camera van de speler onder bepaalde omstandigheden in het schip vast kon zitten tijdens het ‘The Devil’s Gambit’-contract.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers niet verder konden gaan in het ‘Moonsmoke Queen’-contract nadat ze in sommige scenario’s generaal Van Kinckel hadden vernietigd.
- Er is een probleem opgelost waarbij het hoofd van de Plaguebringer-kapitein in sommige situaties tijdens het ‘Peste Control’-contract automatisch aan de lading werd toegevoegd.
controles
- Er is een probleem opgelost waarbij het personage en het schip van spelers automatisch konden bewegen als ze een controller gebruikten.
- Er is een probleem opgelost waarbij de loopmodus van de speler kon worden gereset van Toggle naar Hold na interactie met een NPC.
grafisch
- Er is een probleem opgelost waarbij de verlichting abrupt veranderde na het verlaten van de interactie met Yanita.
- Er is een probleem opgelost waarbij sommige rompkleuren de emissie-effecten op zeilen uitschakelden.
- Er is een probleem opgelost waarbij het uitrusten van zeilcosmetica op de sneeuw visuele problemen op de zeilen veroorzaakte.
- Er is een probleem opgelost waarbij scheepswielen visueel konden clippen met scheepselementen op het scherm ‘Crew looks’ in het scheepscosmeticamenu.
de helm
- Er is een probleem opgelost waarbij de upgrade ‘EfficiÃĢnte verzending’ ten onrechte de bonus additief toepaste in plaats van de beoogde multiplicatieve bonus op elke handelsroutebonus.
- Opmerking voor ontwikkelaars: Deze oplossing zal de bonus die wordt toegepast op fabrieken die met deze upgrade zijn verbonden via een of meerdere handelsroutes, aanzienlijk verminderen. Waar voorheen de bonus verkregen uit de upgrade werd toegevoegd bovenop de bestaande handelsroutebonus (g 5% handelsroutebonus + 50% upgradebonus = 55% bonustotaal), wordt de upgradebonus nu rechtstreeks toegepast op de handelsroutebonus (bijv. 5% handelsroutebonus x 50% upgradebonus = 7,5% totale bonus)
- Er is een probleem opgelost waarbij niet-Kingpin-spelers voorbij het ‘Growing Ambitions’-contract konden komen en eerder toegang kregen tot inhoud dan de bedoeling was.
- Er is een probleem opgelost waarbij het Empire Management-menu niet beschikbaar was terwijl de getroffen spelers vastzaten bij de stap “Vooruitgang met Yanita om te ontgrendelen”.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers buitengesloten konden worden van het Empire Management-menu nadat ze het spel opnieuw hadden opgestart.
- Er is een probleem opgelost waarbij Rogue-hinderlaagschepen iets minder buit lieten vallen dan de bedoeling was.
- Er is een probleem opgelost met lang laden nadat spelers zich terugtrokken uit Yanita’s gesprek nadat ze aan bepaalde voorwaarden hadden voldaan.
- Er is een probleem opgelost waarbij er geen stukken van acht werden ontvangen bij het tot zinken brengen van smokkelschepen terwijl er een actieve order was.
- Er is een probleem opgelost waarbij soevereinen in sommige situaties niet werden toegekend op het seizoensklassement.
- Er is een probleem opgelost waarbij overmatige hoeveelheden Helm-materialen werden verkregen na het tot zinken brengen van bevoorradingsschepen.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers niet verder konden gaan met helmcontracten omdat een fabriek die al eerder in bezit was, vereist is voor het volgende doel.
- Er is een probleem opgelost waarbij de timer van de distilleerderij opnieuw werd ingesteld en spelers het eindproduct onmiddellijk ontvingen wanneer ze te maken kregen met een netwerkverbinding.
artikelen en uitrusting
- Er is een probleem opgelost waarbij de blauwdrukbeschrijving voor havenkruitvaten en verstevigingsoven onjuiste statistische waarden vertoonde.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers geen schatkaarten konden oppakken.
- Voor spelers die schatkaarten in andere schepen hadden zitten, worden deze kaarten verplaatst naar de lading van de speler tot een limiet van 5 kaarten.
- Er is een probleem opgelost waarbij de hoeveelheid schatkaarten van spelers abnormaal groot werd.
- Er is een probleem opgelost waarbij schatkaarten die uit de spelershandel werden gehaald, niet in de inventaris verschenen.
- Er is een probleem opgelost waarbij kaarten slots leken te verbruiken in de spelershandel- en hoeveelheidselectieschermen.
- Er is een probleem opgelost waarbij verschillende meubels ten onrechte een gewicht van 1 hadden.
- Er is een probleem opgelost waarbij Helm-grondstoffen niet correct werden overgedragen wanneer spelers probeerden een hoeveelheid Helm-grondstoffen uit het magazijn over te dragen die de inventarislimiet zou overschrijden.
- Er is een probleem opgelost waarbij Rum niet correct aan de inventaris werd toegevoegd bij het ophalen van Rum uit de distilleerderij.
- Er is een probleem opgelost waarbij de Helm-inzetkist niet in de inventaris verschijnt als de speler 5 schatkaarten bezit bij het starten van een Helm-inzet.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers van de spelserver konden worden geschopt nadat ze een inventarisatieactie hadden uitgevoerd.
gebruikersinterface
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers vast konden komen te zitten als ze snel naar een buitenpost via de kaart reisden na interactie met de Smuggler Pass NPC.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers na snel reizen nergens meer mee konden communiceren.
- Er is een probleem opgelost waarbij de winkel toegankelijk was, ook al was deze niet ontgrendeld door de speler.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers naar het verkeerde menutabblad konden worden doorgestuurd wanneer ze een optie selecteerden om de premium Smuggler Pass te kopen.
- Er is een probleem opgelost waarbij de onjuiste valuta werd weergegeven bij een poging een Premium Smuggler Pass-bundel te kopen.
- Er is een probleem opgelost waarbij onjuiste informatie werd weergegeven voor de Action Wheel-tutorial in de codex.
- Er is een probleem opgelost waarbij de seizoensresettimer op het tabblad Leaderboards en het tabblad Upgrades een verschillende aftelduur weergaf.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers meer Smuggler Marks in de winkel konden kopen dan ze konden gebruiken om Smuggler Pass-tracks te voltooien.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers een actieve Interact-prompt voor nederzettingen konden zien, maar er niet mee konden communiceren vanwege non-faction AI-gevechten.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers het bericht ‘Bezoek winkel’ zagen voor items die al waren gekocht in het scheepscosmeticamenu.
- Er is een probleem opgelost waarbij foutopsporingstekst werd weergegeven bij het selecteren van enkele ijdelheidsitems in het scheepscosmeticamenu.
- Er is een probleem opgelost waarbij de zeldzaamheid ten onrechte werd weergegeven voor sommige ijdelheidsvoorwerpen op de zwarte markt.
- Er is een probleem opgelost waarbij de tabbladen voor schandelijke vergrendeling overlapten met andere opties wanneer spelers de optie ‘Materiaal leveren’ selecteerden en terugkeerden naar het vorige menu in de raffinaderij.
- Er is een probleem opgelost waarbij het bericht ‘Instappen succesvol’ op het scherm bleef staan.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers niet onmiddellijk konden snel reizen nadat ze een Supply Network-mogelijkheid hadden opgegeven.
- Er is een probleem opgelost waarbij het portret van La Peste ontbrak op het kijkglaspaneel.
- Er is een probleem opgelost waarbij het kompas ontbrak wanneer spelers spawnen of de verbinding verbreken terwijl ze zich op de atollen bevonden.
- Er is een probleem opgelost waarbij sommige spelers geen contracten op de atollen konden accepteren nadat ze de verbinding hadden verbroken.
- Er is een probleem opgelost waarbij de pijlen voor het vergelijken van apparatuur soms niet werden bijgewerkt bij het openen van het scherm.
- Er is een probleem opgelost waarbij een scheepspictogram met een lage resolutie werd weergegeven in de pop-up ‘Verander schip’ wanneer spelers het ‘Bark’-schip maken.
- Er is een probleem opgelost waarbij de kaart Supply Network & Order Registry verdween op maximaal zoomniveau.
- Er is een probleem opgelost waarbij objectieve beschrijvingen ontbraken voor meerdere leveranciers- en regionale contracten.
- Er is een probleem opgelost waarbij in sommige gevallen tijdelijke tekst in de mailbox aanwezig was.
- Er is een probleem opgelost waarbij de soevereine prijzen van sommige vanity-items onjuist werden weergegeven in het Vanity Atelier en Shipwright.
wereld
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers van de server konden worden geschopt bij de overgang van atollen naar Sainte Anne.
- Er is een probleem opgelost waarbij Rogue Waves heel dicht bij land konden spawnen.
- De periodieke rotatie van geïmproviseerde factiekampen is opgelost.
- Opmerking voor ontwikkelaars: we hebben deze functie eerder uitgeschakeld omdat we een probleem tegenkwamen waarbij deze een grote servercrash veroorzaakte. Dit is inmiddels opgelost en we zijn klaar om de functie opnieuw in te schakelen .
andere oplossingen
- Er is een probleem opgelost waarbij het pictogram ‘slecht netwerk’ vaker werd weergegeven dan de bedoeling was.
- Er is een probleem opgelost waarbij PlayStation-trofeeÃĢn niet opnieuw konden worden verdiend en ontgrendeld nadat ze tijdens de gratis proefperiode aan hun vereisten hadden voldaan.
- Er is een probleem opgelost waarbij sommige spelers na een crash geen toegang meer hadden tot hun schepen.
- Verschillende gameplay-exploits opgelost.
- Verschillende crashes opgelost.
- Diverse prestatiegerelateerde problemen en optimalisaties van prestaties/framerates opgelost.
wijzigingen in eerdere versies
De volgende wijzigingen zijn geïntroduceerd bij eerdere serveronderhoudswerkzaamheden:
- Stukken van Acht kunnen nu door spelers worden verzameld terwijl ze onder vijandigheid van de factie staan.
- De moeilijkheidsgraad van bedrieglijke hinderlaagschepen is geschaald door hogere scheepsrangen te genereren als spelers een groot aantal stukken van acht bij zich hebben.
De volgende problemen zijn opgelost tijdens eerdere serveronderhoudsbeurten:
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers soms niet verder konden gaan in het ‘Nose for Business’-contract.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers soms niet verder konden gaan in het ‘A Covert Initiation’-contract.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers niet verder konden gaan in het ‘Under a Storm’-contract als ze al over de vereiste uitrusting beschikten voordat ze een specifieke stap in het contract bereikten.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers geen buit konden terughalen nadat ze op wilde dieren op zee hadden gejaagd.
- Er is een probleem opgelost waarbij Helm Wagers Sainte Anne of Telok Penjarah als bestemming targette.
- Er is een probleem opgelost waarbij Rogue- en La Peste-hinderlagen agressiever waren dan de bedoeling was.
- Er is een probleem opgelost waarbij de Death Mark-melding werd uitgezonden naar andere spelers op de server.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers geen schandebeloningen per post ontvingen.
- Getroffen spelers zouden na de patch de juiste post/items in hun inventaris moeten ontvangen.
- Er is een probleem opgelost waarbij spelers van de gameserver konden worden geschopt nadat ze een inventarisatieactie hadden uitgevoerd.
- Er is een probleem opgelost waarbij premiekisten soms niet konden worden geopend.